[software-liber] Re: Kiwi Linux Custom - please help

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 30 08:22:02 EEST 2008

2008/6/29 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>:
> Salut Aygun,
>
> compiz este deja pe CD ca in Ubuntu, doar nu e aplicatia de advanced
> settings parca.
> awn nu am oflosit e alt wm deci ar tulbura destul de tare defaultul
> Gnome/Ubuntu/Kiwi

awn e doar o bară în stil macos ce stă jos, nu e un manager de ferestre.
Partea cea mai deosebită este că în lista de ferestre în loc de
iconiță și titulul ferestrei apare doar iconița mare lucru ce ajută la
identificarea ferestrei mai mult ca titlul.
Și mai are și niște efecte.