[software-liber] Re: Promovare...

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Mai 23 11:31:05 EEST 2008

În data de Vi, 23-05-2008 la 11:24 +0300, Jani Monoses a scris:
> Zic sa nu. Sa facem atatea incat sa devenim cunoscuti fara sa facem
> promo explicit.
> Pe blogurile si situl nostru scriem ce chestii mai facem si daca va
> merita se va raspandi.
> Asta era una din greselile celorlalte initiative, si sa incercam sa
> evtam cat mai multe din ele,
> ca porneau cu anunturi peste tot dar la un grup care era doar o idee
> si nu facusera multe 'live'
>
> Noi avem deja cativa ani de activitate, incet se va ajunge si la
> credibilitate mai mare daca continuam la fel.
> Si cum suntem mai multi acum, sunt sanse :)

> [...]

Si eu zic ca pentru inceput sa punem bazele si sa ne fie noua clar care
sunt directiile si ce vrem sa facem si numai dupa aceea sa facem
reclama.

Eu zic daca suntem activi se va afla de noi.

Dupa cum am spus pentru inceput nu m-as grabi la declaratii si anunturi
mari
--
Adi Roiban