[software-liber] Re: View this page "Cine suntem și ce dorim"

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Mai 23 13:01:07 EEST 2008

Abia acum am citit tot textul paginii "Cine suntem si ce dorim" si
parerea mea este ca textul este degeaba, e BS.

Mai bine ne concentram pe actiuni si lasa deoparte anunturile si
intentiile.

Spun asta ca membru al grupului si dupa ce am vazut multe alte site-uri
si initiative care promiteau multe si nu faceam nimic (ex ROSI, ROSDEV..
etc)

Sfatul meu este sa continuam activitatile in acelasi fel ca si pana
acum, sa ne concentram pe fapte si nu pe declaratii pe pagini web.

--
Adi Roiban