[software-liber] Re: View this page "Cine suntem și ce dorim"

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Mai 23 11:51:50 EEST 2008

> Prima dată am observat acest fenomen când citeam articole de
> la IBM DeveloperWorks unde la sfârșitul fiecărui articol scria câte
> ceva despre autor. Faza e că dacă citești un articol despre un
> domeniu pe care nu-l stăpânești bine, ai vrea să știi că ai citit
> un articol scris de un meseriaș și n-ai pierdut vremea degeaba.

Nu e nevoie de un paragraf - si oricum nu ca la devworks, sa scrii ca in
timpul liber
plimbi pisica sau cresti bonsai - ci doar ceva ce ne legaa de realitate.
ex:

Student Poli, membru in echipa Ubuntu-ro, participant GSoC
Elev liceul XXX, admin la laboratorul x de acolo
Angajat la firma X, contributor la proiectul FOSS y.

Cine are de roluri mai clare si bine definit in grup - de ex cine face
stickere
sau design la postere sau legatrua cu un anumit inspectorat judetean, etc.
le vom
pune si acelea.