[software-liber] Re: View this page "Cine suntem și ce dorim"

Igor Știrbu igor.stirbu la gmail.com
Vin Mai 23 11:41:40 EEST 2008

În data de 23.05.2008, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:
> E fain site-ul. Eu sunt ok cu asta... e greu sa scrii asa ceva.
>
>  Stiu ca Cristi Klein a declarat ca nu e de acord cu BS-ul asta :)

Eu cred că una e să descrii activitatea grupului și alta e să vezi
cine implementează. Blogurile sunt o modalitate de a umaniza
un proiect și multe firme „forțează" ca angajații să țină bloguri
pentru a scădea rigiditatea firmei. Dar înainte să citești zeci de
articole, parcă ai vrea să vezi măcar ceva despre fiecare.

Prima dată am observat acest fenomen când citeam articole de
la IBM DeveloperWorks unde la sfârșitul fiecărui articol scria câte
ceva despre autor. Faza e că dacă citești un articol despre un
domeniu pe care nu-l stăpânești bine, ai vrea să știi că ai citit
un articol scris de un meseriaș și n-ai pierdut vremea degeaba.

Cristi K a fost foarte sceptic la afirmațiile mele căci nu crede
în asta. Așa că ar trebui să găsim o soluție.

--
:wq