[software-liber] Re: View this page "Cine suntem și ce dorim"

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Mai 23 11:28:24 EEST 2008

În data de Vi, 23-05-2008 la 11:20 +0300, Igor Știrbu a scris:
> În data de 23.05.2008, Rus-Rebreanu Alin-Florin <netblock la gmail.com> a scris:

> Referitor la cine suntem, un subiect despre care am discutat cu Cristi K,
> aș sugera o pagină de genul ăsta [1] în care informația despre fiecare să
> fie conținută într-un paragraf și mesajul scris de la persoana a doua. Se
> practică și mi se pare foarte eficient.

> [1] http://humanized.com/about/

E fain site-ul. Eu sunt ok cu asta... e greu sa scrii asa ceva.

Stiu ca Cristi Klein a declarat ca nu e de acord cu BS-ul asta :)

--
Adi Roiban