[software-liber] Re: View this page "Cine suntem și ce dorim"

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Mai 23 11:19:36 EEST 2008

Nu e vorba de prosti ci de grabiti. Un 'mission statement' sau ce o fi ar
trebui sa fie foarte scurt
sa te prinzi in 30 secunde ce se vrea. De aceea sloganele scurte la obiect
pot rezuma mai bine activitatea,
si raman mai memorabile decat o descriere 100% corecat dar care e pe jumate
de pagina.
Mi-e cam jena sa zic chestii din astea care par sa fie luate din cursuri de
marketing (care nu am facut:D )
dar asa vad peste tot ca functioneaza.

de ex:
"
Ce facem?
Am organizat primul Software freedom day in romania
Am organizat primul doc freedom day in romania
Raspandim activ FOSS in randul stud, elevilor si publicului prin prezentari.
Suntem contributori FOSS, la Ubuntu, Kiwlinux, localizarea pentru limba
romana
"

sau sa fie asta pe pagina web si de pe lista sa dai link la despre acolo,
oricum duplicarea strica :)

Ceva de acest gen, sa se vada repede cine suntem si sa fie clar ca putin sau
nu dar facem ceva concret.

Pentru ca astfel e mai convingatro decat sa avem idei de raspandire,
unificare FOSS in tara, ca e mai abstract
si nu zice cum vrem sa facem asta altfel decat cei care au incercat pana
acum. Aia e mai mult ce ne dorim,
dar zic sa icem ce facem acum, ca de aici reiese destul de clar si scopul :)