[software-liber] Re: View this page "Cine suntem și ce dorim"

Vin Mai 23 11:11:31 EEST 2008

Putem scrie ceva scurt la descierea grupului nu mi se pare exces de
zel ca am scris ceva mai elaborat.
Acum privitor la cei care ar putea interpreta gresit activitatea
grupului sti cum ii ''daca esti prost merita sa suferi''.
N-am nimic cu nimeni si am fost mai mult decat clar ca nu luam painea
de la gura la nimeni, si oricum in orice comunitatea o sa gasesti o
grupa de oameni hardcore cu care nu ai ce discuta indiferent de
argumentele care le ai, asa o fi si in comunitatea din Romania. Ma
bazez totusi ca sunt oameni suficient de inteligenti cat sa rumege ce
am scris acolo.