[software-liber] Re: Spargem gheata - administrativ

trog calin.miclaus la gmail.com
Vin Mai 23 12:31:27 EEST 2008

On 22 Mai, 23:43, Rus-Rebreanu Alin-Florin <NetBl... la gmail.com> wrote:
> Cu care din urmatoarele metode sunteti de acord?
> Who can join?
> * Anyone can join
> * People have to be invited
> * People can request an invitation to join
>
> Pana acum am invitat persoane si nu am postat nicaieri grupul

Aceeasi intrebare mi-am pus-o la inceputurile Arlug... Initial am spus
ca "anyone can join", si mesajele noi nu erau moderate. Au aparut din
pacate cateva mesaje care nu-si prea aveau locul acolo, asa ca am
decis ca mesajele noi sa fie moderate. Daca noul inscris da un mesaj
din care rezulta ca e 'in regula', ii modific drepturile, sa poata
posta fara confirmare. Mi se pare cel mai cinstit asa :)
Atentie, CAPTCHA de la google a fost 'spart', am si vazut vreo 4
requesturi pe Arlug care era clar ca nu sunt de la oameni... va
sugerez sa lasati pe oricine sa aplice pentru inscriere, dar sa fie
nevoie de aprobare pentru apartenenta la grup.

Toate cele bune