[software-liber] Re: limitare membrii lista de discutii (fost: Spargem gheata - administrativ)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Mai 23 12:59:44 EEST 2008

În data de Vi, 23-05-2008 la 12:55 +0300, Jani Monoses a scris:
> Cu numele sunt de acord cu ce a zis Alin, vrem numele reale, nu
> neaparat din buletin (eu sunt Ioan de ex)
> dar sa se stie cine sunt membri. Dar nu elite_lord_of_GNU sau altele
> de acest gen ;)
> Cine nu isi dezvaluie numele ma indoiesc ca va face ceva activ in
> promovare publica. Nu e nimic ilegal sau urat legat de ce facem
> sa fie nevoie de acoperire.
Totusi este vorba despre libertate.

Chiar daca nu participa la activitatile grupului eu zic ca oricine are
dreptul sa fie inscris pe lista cu ce adresa sau nume doreste

Pentru numele real o sa punem lista membrilor pe site.

Ce ziceti, nu e mai bine asa?
Chiar trebuie sa privam membrii grupului de aceasta libertate?
--
Adi

--
Adi Roiban