[software-liber] Re: limitare membrii lista de discutii (fost: Spargem gheata - administrativ)

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Mai 23 12:55:34 EEST 2008

Cu numele sunt de acord cu ce a zis Alin, vrem numele reale, nu neaparat din
buletin (eu sunt Ioan de ex)
dar sa se stie cine sunt membri. Dar nu elite_lord_of_GNU sau altele de
acest gen ;)
Cine nu isi dezvaluie numele ma indoiesc ca va face ceva activ in promovare
publica. Nu e nimic ilegal sau urat legat de ce facem
sa fie nevoie de acoperire.