[software-liber] limitare membrii lista de discutii (fost: Spargem gheata - administrativ)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Mai 23 12:49:39 EEST 2008

Eu sunt de parere ca cel putin pentru inceput sa nu existe limitari
pentru cine si cum se poate inscrie in lista de discutii.

In fost si la urma urmei mesajele se pot citi pe net iar daca apare un
spam il putem sterge si arhiva.

Pe cat se poate eu sunt pentru cat mai multe libertate... chiar daca
poate deranja pe unii.

Deci sugestia mea este sa nu existe restrictii la cine se poate inscrie,
cum il cheama, ce nationalitate are, ce poze is pune pe hi5...etc

--
Adi

În data de Vi, 23-05-2008 la 02:31 -0700, trog a scris:

--
Adi Roiban