[software-liber] Re: propunere

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Mai 30 09:06:49 EEST 2008

butelie wrote:
> Eu cred ca Linux trebuie promovat in primul rand printre utilizatori ,
> si dupa aceea , ca urmare a cresterii comunitatii , or sa apara si
> dezvoltatori !

Problema este ca din punctul de vedere al multor utilizatori obisnuiti
in Linux exista lipsuri peste care nu pot trece (si cind spun asta
trebuie notat ca *eu* folosesc Linux ca desktop primar).
Cred ca este nevoie mai mare acum in Linux de dezvoltatori decit de
utilizatori petnru a umple gaurile lipsa.

> Personal folosesc Kiwi Linux , dupa ce am folosit Fedora si
> Slackware !
> Nu pot sa recomand o distrubutie de Linux pe care nu o cunosc foarte
> bine , avand in vedere faptul ca 90 % dintre utilizatorii PC -urilor ,
> nu se descurca nici in windows !

Diferenta este aici ca cei 90% pot gasi imediat pe cineva care (copilul
vecinei de la 3, colegul de serviciu) sa le dea citeva instructiuni si
sa isi rezolve problema.

> Lumea stie windows pentru ca despre Linux doar au auzit ceva pe la ora
> de informatica , impresia utilizatorilor de PC fiind ca Linux este
> doar pentru programatori !

Lumea stie Windows pentru ca la serviciu li s-a pus un calculator cu
Windows in fata.

> Este greu ca un utilizator PC obisnuit ,care de abia se descurca in
> windows sa treaca la Linux fara o etapa intermediara !

Etapa intermediara in mod corect este Firefox + OpenOffice + Pidgin +
GIMP + whatever pe Windows, familiarizarea cu ele, apoi mutatrea pe
Linux, unde se folosesc aceleasi aplciatii, deci mediul este familiar.

> Ubuntu Ubuntu Linux 8.04 functioneaza si din Windows si cred ca asta
> este atuul Ubuntu Linux !

??? Masina virtuala?

> In plus mai sunt distribuite si Cd-uri gratuite prin posta !

Live USB.

> Eu daca nu primeam CD-uri gratuite ( am comandat trei ) ramaneam la
> Fedora

De parca asta ar fi fost un lucru rau :D

> sau nu foloseam decat Live CD din cand in cand pentru niste
> chestii :mrgreen: !
> Conteaza Cd-urile gratuite originale , pentru ca fac impresie asupra
> noilor veniti in Linux , mai ales ca sunt ambalate cu grija !

Cred ca si CD-urile de la AOL erau ambalate cu grija...