[software-liber] Re: propunere

butelie buteliearagaz la gmail.com
Joi Mai 29 19:54:05 EEST 2008

Eu cred ca Linux trebuie promovat in primul rand printre utilizatori ,
si dupa aceea , ca urmare a cresterii comunitatii , or sa apara si
dezvoltatori !
Personal folosesc Kiwi Linux , dupa ce am folosit Fedora si
Slackware !
Nu pot sa recomand o distrubutie de Linux pe care nu o cunosc foarte
bine , avand in vedere faptul ca 90 % dintre utilizatorii PC -urilor ,
nu se descurca nici in windows !
Lumea stie windows pentru ca despre Linux doar au auzit ceva pe la ora
de informatica , impresia utilizatorilor de PC fiind ca Linux este
doar pentru programatori !
Este greu ca un utilizator PC obisnuit ,care de abia se descurca in
windows sa treaca la Linux fara o etapa intermediara !
Ubuntu Ubuntu Linux 8.04 functioneaza si din Windows si cred ca asta
este atuul Ubuntu Linux !
In plus mai sunt distribuite si Cd-uri gratuite prin posta !
Eu daca nu primeam CD-uri gratuite ( am comandat trei ) ramaneam la
Fedora sau nu foloseam decat Live CD din cand in cand pentru niste
chestii :mrgreen: !
Conteaza Cd-urile gratuite originale , pentru ca fac impresie asupra
noilor veniti in Linux , mai ales ca sunt ambalate cu grija !