[software-liber] Re: propunere

Joi Mai 29 13:25:25 EEST 2008

Robert nu ma intelege gresit, nu blamez proiectele lui Arny sau Bogdan
R, am fost "slacker" cea mai mare perioada a existentei mele ,de cand
am calculator, dar pot sa spun si imi asum raspunderea pentru asta ca
proiectele lor, cel putin in viziunea mea, nu sunt tocmai proiecte de
promovat in institutii de invatamant sau administratii, singurul care
se apropie de aceasta este Darkstar.

Nu se urmareste excluderea acestor proiecte din actiunile de promovare
FOSS in Romania, daca arny bogdan sau virgil considera ca vor sa ia
parte la aceste discutii pot oricand sa o faca atata timp cat o sa se
conformeze regulilor bunului simt. Daca ei considera ca pot ajuta
cauza pentru care noi militam aici si vor sa faca prezentari nu doar
sa isi promoveze firmele ci chiar in spiritul miscarii FOSS si ca
strang destula audienta nu pot decat sa ii felicit.

Ca grup vrem sa avem un impact pozitiv cu actiunile noastre,
prezentari in care sa aratam cat de l337 suntem si ce buna ii
distributia mea fata de a lu vecinu, sau sa imi promovez firma in
interes financiar, sau sa rad de vecinu cum o gresit nu stiu ce, sunt
TOTAL pe langa scopul pe care il urmarim.

Sper ca m-am facut inteles, si sper ca n-am suparat pe nimeni, nu asta
era intentia.

Spor