[software-liber] Re: propunere

robert datcu robert.datcu la gmail.com
Joi Mai 29 13:05:20 EEST 2008

Marginalizand proiectele romanesti, sigur nu vor avea puterea de "a
scoate capul afara"  prea mult.
Crezi ca Bogdan Radulescu e o generatie abansata de terminatori ? :))
Sau Arny ?

Adica om bun la toate: coder, grafician, PR, webmaster, coordonator
magain online, coordonator comunitate  - u name it !

Poate din vina mea, discutia merge intr-o directie gresita.

Pana la urma cred in continuare ca promovarea opensource si GPL
trebuie sa bazeze ori de cate ori este posibil pe romani.
Puterea exemplului ... Turcii au reusit cu Pardus, francezii cu
Mandriva, rusii cu Alt, brazilienii cu Dreamlinux si altele, etc. ...

NOI DE CE NU AM INCERCA ?