[software-liber] Re: propunere

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Joi Mai 29 12:38:13 EEST 2008

Sincer, eu am asistat la o prezentare a Nimblex-ului... si nu pot
spune ca am ramas incantat de ce am auzit.
Deci lucrul cel mai important e ascultarea utilizatorului si
continuarea mentinerii distributiei conform nevoilor lui. La Nimblex e
un pic ca in ceata treaba cand vine vorba despre subiectul acesta...

Sunt de acord sa promovez un produs autohton, insa daca si
developer-ii/ul e/sunt si el/ei de acord sa se conformeze nevoilor
utilizatorilor.
Degeaba bag in cap la toata lumea ca Nimblex-ul e tare, daca la un
request serios, developer-ul imi va intoarce spatele motivandu-se ca
el e doar unu in echipa si nu are timp de chestii din astea (spre
ex... nu arat cu degetul)...

Problema aceasta merita un studiu mai aprofundat si o abordare la fel
de serioasa din parte ambelor tabere!

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/