[software-liber] Re: propunere

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Mai 29 12:05:44 EEST 2008

2008/5/29 robert datcu <robert.datcu la gmail.com>:

> Din pacate nu cred ca ai inteles unde bateam.
>
> Promovati Kiwi, nu Ubuntu.
> Promovati BW64, nu Slamd64 (oricum, BW64 merge si pe Intel).
> Promovati NImblex, nu Slax.
> Promovati Darkstar, nu Slackware.
>
> Tot opensource si GPL, DAR Made in Romania.
>
> Din umilele mele cunostiinte, kernelul, Fedora, Ubuntu, openSuse nu
> prea duc lipsa dezvoltatorilor. In timp ce proeictele romanesti stau

Promovam pentru useri nu pentru dezvoltatori. Daca pana acum proiectele
autohtone nu au resusit sa isi extinda comunitatea de dezvoltatori prin
siturile,
forumurile si listele de discutii specifice lor inseamna ca nu exista
interes.

Pe lista asta, si scopul principal grupului e raspandirea FOSS in special
intre utilizatori
obisnuiti.

Se poate face si ce zici tu dar sunt destul liste care asta si-au propus ca
scop, nu are
sens sa le duplicam eforturile si in acelasi timp sa scapam din vedere ce
urmarim noi.

Jani