[software-liber] Re: propunere

robert datcu robert.datcu la gmail.com
Joi Mai 29 12:01:45 EEST 2008

Din pacate nu cred ca ai inteles unde bateam.

Promovati Kiwi, nu Ubuntu.
Promovati BW64, nu Slamd64 (oricum, BW64 merge si pe Intel).
Promovati NImblex, nu Slax.
Promovati Darkstar, nu Slackware.

Tot opensource si GPL, DAR Made in Romania.

Din umilele mele cunostiinte, kernelul, Fedora, Ubuntu, openSuse nu
prea duc lipsa dezvoltatorilor. In timp ce proeictele romanesti stau
de cele mai multe ori intr-un singur om. Astfel se pot mitralia doi
iepuri: promovarea opensource prin intermediul proeictelor autohtone.

Cheers