[software-liber] Re: propunere

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Mai 29 09:13:33 EEST 2008

În data de 29 mai 2008 07:37, robert datcu <robert.datcu la gmail.com> a scris:

> Invatati sa vindeti o marfa, chiar daca o dati cu titlu gratuit. Si
> incercati sa constientizati ca ceea ce aveti pe taraba are mai multe
> avantaje decat ceea ce are vecinul.

Păi așa am putea pune o taxă din burtă pe cd-ul cu Ubuntu și să
păcălim oamenii că și Ubuntu costă bani, ca și Windows. „Canaliștii"
trebuie să știe că Ubuntu este un program liber. Liber de folosit,
liber de *modificat* (unul dintre cele mai importante lucruri), liber
de a fi redistribuit.

Eu nu sunt de acord cu marketingul agresiv pe care-l face Ubuntu,
efectul fiind într-adevăr crearea unei impresii că e un alt Windows,
dar maro. Și sunt destul prin lumea Open Source care nu gustă chestia
asta.

Clientul ăla de adsl era, poate nu era o interfață grafică pentru el.
În Fedora este și interfața grafică chiar și pentru mobile broadband
(vodafone).