[software-liber] Re: propunere

robert datcu robert.datcu la gmail.com
Joi Mai 29 07:37:17 EEST 2008

Ubuntu nu are nevoie de avocati. Ubuntu este uindousul ala cu efecte
misto, maroniu. Toti canalistii dc++ stiu asta. Un dezvoltator
singurel ca arny insa da. Si aici cu promovarea stam mai prost.
Targetul grupului trebuie sa inteleaga ca se poate folosi si in
Romania un SO sigur, stabil si modern.
Si in acest caz, inca o data, originea imi pare deosebit de
importanta. Atata timp cat se realizeaza diferite distributiii Linux
sau fork-uri BSD, in Romania, consider ca acestea trebuie promovate
sub umbrela opensource.

Si poate pentru ca Ubuntu nu are un client grafic pt conexiunile adsl
romtelecom insa Kiwi da. Ma opresc doar la asta.

Invatati sa vindeti o marfa, chiar daca o dati cu titlu gratuit. Si
incercati sa constientizati ca ceea ce aveti pe taraba are mai multe
avantaje decat ceea ce are vecinul.

Cu bine,