[software-liber] Re: propunere

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 28 18:59:10 EEST 2008

2008/5/28 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Poate nu voit. Dar cind cineva vine din afara si vede o oarecare
> preponderenta poate ezita inainte de a continua.

Clar nu era voit, Ubuntu s-a intamplat sa fie distributia care ni s-a parut
mai ok pt incepatori in momentul in care am inceput prezentarile pt public,
adica cca. acum un an. Preponderenta Ubuntu reflecta ce utilizau cei care au
fost dispusi sa faca prezentari. Si la acel moment era singura distributie
care avea o comunitate sanatoasa, *politicoasa* si destul de mare incat sa
fie un exemplu bun pt ce am vrut sa facem si noi local. De atunci
a evoluat frumos si comunitatea Fedora si intr-o masura mai mica si Debian
si OpenSuse, de restul nu stiu. Ideea e sa avem in comun
un fel de Code of Conduct chiar daca nescris si sa trecem de faza
intalnirilor la bere si suc si sa incepem sa aratam la incepatori ce e free
software.

Problema cu diversitatea distro/desktop o percep nu in flamewaruri sau
diverse suspiciuni intre diversele factiuni ci confuzia creata celor
neinitiati.
Zic ca trebuie sa punem la o parte pentu astfel de prezentari prea multe
detalii si elemente care poate ne pasioneaza dar nu-s relevante pt
majoritatea si sa
scoatem in evidenta ce e comun in FOSS cu exemple si demouri practice cat
mai intuitive si usor de folosit.

Jani