[software-liber] Re: propunere

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Mai 28 18:14:31 EEST 2008

Igor Stirbu wrote:

> Kiwi și Ubuntu sunt doar unelte. Mie mi-ar fi total ciudat să fac o prezentare
> de Free Software pe o distribuție bazată pe RH căci m-aș face de rușine
> și aș strica toată imaginea prezentării din motiv că nu știu să o folosesc
> bine. Dar dacă voi folosi Debian s-ar găsi câțiva să arunce cu pietre elitiste.

Depinde de tipul prezentarii, daca este vorba de desktop s-ar putea sa
nu ai probleme majore, eu cu un background in Fedora, desi am *zero*
experienta cu Ubuntu cred ca as face fata desktopului, pentru ca la urma
urmei la fiecare este acelasi GNOME cu citeva customizari.
In schimb as avea probleme mult mai mari in cadrul aceleiasi distributii
schimbind mediul desktop.