[software-liber] Re: propunere

Rus-Rebreanu Alin-Florin NetBlock la gmail.com
Mie Mai 28 16:04:50 EEST 2008

> Si cum spunea Mihai mai mai jos, grupul acesta are un rol important de informare in randul incepatorilor care majoritatea vor sa vada filme >dvdrip, sa asculte mp3-uri, sa se concteze la net prin RDS sau Clicknet si sa joace jocuri flash  si in acest caz nu stiu daca este distributie >mai buna decat Kiwi pentru ca face toate astea imediat dupa instalare sau chiar live, nu mai necesita cunostinte avansate de configurare >inux ba chiar mai e si in limba romana - avantaje clare fata de windows.

Cu toate ca am promovat Kiwi ori de cate ori mi s-a parut solutia
potrivita nu uitati ca o distributie e doar un mijloc prin care putem
promova fenomenul FOSS.

Personal prefer sa castigam o persoana ca utilizeaza OpenOffice/
Firefox la ordinea zilei decat sa impart un cd cu Kiwi unei persoane
care l-a instalat de "trend". De aia zic eu principalul scop este
promovarea FOSS, nu-s greu de inteles pentru nimeni niste principii si
niste idei. Cu atat mai putin in cadrul studentilor si elevilor de la
facultati/licee de profil.

Oamenii trebuie educati in asa fel incat sa stie singuri sa isi aleaga
solutia care li se potriveste dar toate au la baza intelegerea
fenomenului.

Cum zicea si Igor nu se poate pretinde o solutie generala pentru toata
lumea si persoanele care au bunavointa sa promoveze FOSS e bine sa o
faca prin mijloacele pe care le au la indemana si cu care se simt cel
mai confortabil, asa evitam si aparitia unor situatii penibile.

Spor