[software-liber] Re: propunere

Adrian C. chiorescu la yahoo.com
Mie Mai 28 15:55:04 EEST 2008

Asta e si frumusetea la linux, gasesti oricand o distributie pe masura nevoilor tale. Sunt sute, sigur gasesti ceva ce ti se potriveste. Vrei server sunt distributii server, vrei multimedia sunt distrubutii orientate pe asa ceva, vrei educatie sunt si astea etc etc. Dar trebuie sa stii ce vrei, sa cauti, sa instalezi sa testezi, lucru care nu e chiar la indemana oricarui utilizator de PC (windows) si atunci trebuie sa ii sugerezi ceva usor de folosit.
Si cum spunea Mihai mai mai jos, grupul acesta are un rol important de informare in randul incepatorilor care majoritatea vor sa vada filme dvdrip, sa asculte mp3-uri, sa se concteze la net prin RDS sau Clicknet si sa joace jocuri flash  si in acest caz nu stiu daca este distributie mai buna decat Kiwi pentru ca face toate astea imediat dupa instalare sau chiar live, nu mai necesita cunostinte avansate de configurare linux ba chiar mai e si in limba romana - avantaje clare fata de windows.

----- Original Message ----
From: Mihai Jalobeanu <jalobeanu la gmail.com>
To: software-liber la googlegroups.com
Sent: Wednesday, May 28, 2008 3:12:16 PM
Subject: [software-liber] Re: propunere

Bun venit!
Nici nu cred ca a existat vreo astfel de limitare la Ubuntu si Kiwi.
Cand e vorba insa despre promovare in scoli sau la persoane ce aud prima oara de sisteme publice - free si de Linux, este normal sa incepi aratandu-le ce este mai simplu, adica Ubuntu si nu Scientific Linux.
Dar sa nu uitam nici BSD-ul si nici sistemele virtuale, si aplicatiile multi-platforma.

Mihai Jalobeanu