[software-liber] Re: propunere

Mie Mai 28 15:00:37 EEST 2008

> Formarea unor grupuri care să informeze și să promoveze Open Source în
> fiecare unitate de învățământ este cel mai bun început, chiar dacă
> grupurile au la început doar câțiva membri.
>
> --
> Alexandru Szasz

Principala activitate a grupului pentru software liber a fost
promovarea FOSS prin prezentari in cadrul unitatilor de invatamant.
Perfect de acord formarea unor grupuri care sa promoveze FOSS ar avea
cel mai mare impact, insa din proprie experienta pot sa zic ca acest
lucru nu se intampla nu din lipsa de interes a elevilor care sunt
destul de receptivi insa din cauza ca nu e nimeni sa ii sprijine sau
sa-i indrume.

Am considerat ca daca interactionam cu diverse persoane implicate in
promovarea FOSS in Romania actiunile pe care le-am inceput noi la Cluj
si care s-au desfasurat si in alte orase sa aiba ecou si in alte
comunitati locale. Membrii acestei liste de discutii sunt sustinatori
ai diverselor distributii linux si consider ca aceasta diversitate
este benefica.

Cum vad eu toata chestia asta?
Foarte simplu diferiti oameni cu diferite interese, scop comun promovarea FOSS
Cum cred ca se poate face?
Persoanele interesate pe langa intalnirile care le au cu comunitatile
locale la bere, sau release party-uri intre ei, ar putea face o
prezentare intr-un liceu/facultate cu specificul comunitatii (fie ea
Fedora, Gentoo, Firefox, OpenOffice, Ubuntu sau ce o mai fi). Dureaza
la fel de mult ca o intalnire la bere, costurile sunt nesemnificative
iar impactul este imens si poate rezulta in formarea unor astfel de
grupuri.

Spor