[software-liber] Re: propunere

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 28 14:43:09 EEST 2008

2008/5/28 cipyk <cucu.ciprian la gmail.com>:

> Salut,
>
> M-am inscris si eu ieri pe grup - caut de ceva vreme o structura
> organizata pentru promovarea Free Software si Linux.
> Numele meu este Ciprian Cucu, sunt preparator la Universitatea 1
> Decembrie, Alba Iulia si am initiat la noi la universitate un mic cerc
> de linux.
> Sper sa reusim sa gasim o formula in care actiunile noastre sa aiba un
> impact.
>
> O prima propunere pe care as avea-o, ar fi sa incercam sa nu ne axam
> pe o anumita distributie de Linux. In cazul meu si a celor de aici -
> [...]

100% de acord. Despre asta am discutat saptamana trecuta cand s-a decis
sa extindem GSL - sa nu fie legat de Politehnica Cluj, de Cluj sau de
Ubuntu.
Scopul e pormovarea ideilor si softului FOSS si fiecare grup poate face asta
cu mijloacele si distributiile pe care le considera cele mai potrivite.

Sper sa fim destul de intelepti si sa alegem aceste mijloace astfel incat
chiar sa
aiba efectul dorit si sa nu fie bazate doar pe preferinte proprii. De ex mi
se pare ok
prezentarea gentoo pentru un grup de pasionati de programare sau linux, dar
nu
la un public mai laic la un Software Freeedom Day.

Jani