[software-liber] Re: propunere

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 28 15:16:50 EEST 2008

2008/5/28 Igor Stirbu <igor.stirbu la gmail.com>:

> În data de 28 mai 2008 14:43, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
> scris:

> Doar că ar trebui clarificată ideea că e imposibil să promovezi SL doar
> pur teoretic fără ca să aduci ceva practic și realist. Aici intervin
> conflicte
> că cei de la GSL sunt cu Cluj, Ubuntu, Kiwi și nu cu Fedora sau etc.

Ce inseamna "Cei de la GSL " trebuie sa relaxam, sa includa pe cei cu
debian, fedora
si alte distrouri din toata tara. Cat timp suntem de acord cu promovarea
FOSS fara
a ne ciondani intre noi si tinand prezentari de calitate e ok orice e
folosit.

> [...]
> distribuția/aplicația X este doar un instrument și persoana care este
> obișnuită cu el îl va folosi ca să fie eficientă și alții ar putea fi
> eficienți
> utilizând-o.
>
> Kiwi și Ubuntu sunt doar unelte. Mie mi-ar fi total ciudat să fac o
> prezentare
> de Free Software pe o distribuție bazată pe RH căci m-aș face de rușine
> și aș strica toată imaginea prezentării din motiv că nu știu să o folosesc
> bine. Dar dacă voi folosi Debian s-ar găsi câțiva să arunce cu pietre

La fel de ciudat e si pentru cineva cu Fedora sa prezinte Ubuntu si e ok
asa.
Nu va arunca nimeni in tine daca utilizezi Debian, dar trebuie sa ai un
public destul
de aparte astfel incat Debian sa fie cea mai potrivita prezentare pt ei.

Jani