[software-liber] Re: propunere

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Mie Mai 28 15:12:16 EEST 2008

Bun venit!
Nici nu cred ca a existat vreo astfel de limitare la Ubuntu si Kiwi.
Cand e vorba insa despre promovare in scoli sau la persoane ce aud prima
oara de sisteme publice - free si de Linux, este normal sa incepi
aratandu-le ce este mai simplu, adica Ubuntu si nu Scientific Linux.
Dar sa nu uitam nici BSD-ul si nici sistemele virtuale, si aplicatiile
multi-platforma.

Mihai Jalobeanu

--
Prof.Dr. Mihai Jalobeanu