[software-liber] Re: propunere

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Mie Mai 28 15:08:38 EEST 2008

În data de 28 mai 2008 14:43, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> 100% de acord. Despre asta am discutat saptamana trecuta cand s-a decis
> sa extindem GSL - sa nu fie legat de Politehnica Cluj, de Cluj sau de
> Ubuntu.

Doar că ar trebui clarificată ideea că e imposibil să promovezi SL doar
pur teoretic fără ca să aduci ceva practic și realist. Aici intervin conflicte
că cei de la GSL sunt cu Cluj, Ubuntu, Kiwi și nu cu Fedora sau etc.

O rugăminte ar fi ca cei ce sunt extrem de pasionați să înțeleagă că
distribuția/aplicația X este doar un instrument și persoana care este
obișnuită cu el îl va folosi ca să fie eficientă și alții ar putea fi eficienți
utilizând-o.

Kiwi și Ubuntu sunt doar unelte. Mie mi-ar fi total ciudat să fac o prezentare
de Free Software pe o distribuție bazată pe RH căci m-aș face de rușine
și aș strica toată imaginea prezentării din motiv că nu știu să o folosesc
bine. Dar dacă voi folosi Debian s-ar găsi câțiva să arunce cu pietre elitiste.

--
:wq