[software-liber] Re: propunere

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 28 15:00:26 EEST 2008

2008/5/28 robert datcu <robert.datcu la gmail.com>:

> O parere total neinsemnata: aceasta intiativa ar trebui sa se
> concentreze asupra software libre dar in acelasi moment sa sprijine
> proiectele autohtone. Astfel, Kiwi, Bluewhite64, NimbleX ar trebui
> promovate ca solutii in-da-house. Parerea mea.

IMO proiectele trebuie promovate bazat pe merit nu pe origine. Daca e
proiect
bun si autohton cu atat mai bine dar nu suntem la eurovision sa bagam pe ai
nostri in fata
doar asa ca-s de-ai nostri :)

Sunt sanse mai mari in a contribui la proiecte locale daca au deja o
comunitate si dezvoltatori
deschisi la asta dar si asta e un bonus nu ceva ce inclina balanta in
favoarea lor.

De ex, desi stiu ca si Kiwi are destui utilizatori care il folosesc tocmai
pt ca e dezvoltat local, imi place sa cred
ca majoritatea l-au ales ca e facut *pentru* si nu *in* Romania, si ca are
si avantaje reale fata de alternative.

Jani