[software-liber] Re: propunere

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Mai 28 14:45:46 EEST 2008

Salut,

Având în vedere că ești în mediul universitare, ai la îndemână metode
de promovare a produselor Open Source, chiar mai mult conștientizarea
fenomenului Open Source.

Sunt mulți elevi și studenți care nu știu ce înseamnă Open Source, nu
știu că Firefox este Open Source deși poate-l folosesc, nu știu că
aproape la fiecare program comercial există cel puțin o variantă Open
Source. Neștiința asta îi face incapabili să facă diferența corectă
între Firefox și Internet Explorer de exemplu.

Formarea unor grupuri care să informeze și să promoveze Open Source în
fiecare unitate de învățământ este cel mai bun început, chiar dacă
grupurile au la început doar câțiva membri.