[software-liber] propunere

cipyk cucu.ciprian la gmail.com
Mie Mai 28 14:30:39 EEST 2008

Salut,

M-am inscris si eu ieri pe grup - caut de ceva vreme o structura
organizata pentru promovarea Free Software si Linux.
Numele meu este Ciprian Cucu, sunt preparator la Universitatea 1
Decembrie, Alba Iulia si am initiat la noi la universitate un mic cerc
de linux.
Sper sa reusim sa gasim o formula in care actiunile noastre sa aiba un
impact.

O prima propunere pe care as avea-o, ar fi sa incercam sa nu ne axam
pe o anumita distributie de Linux. In cazul meu si a celor de aici -
folosim Mandriva - voi folositi fie Ubuntu, Kiwi sau Fedora dar cred
ca trebuie sa ne axam pe asemanari si sa tratam totul pornind de la un
nivel mai general - Libertate in IT, in software, in OS.

Cred ca Grupul Pentru Software Liber - trebuie sa fie un organism care
sa aiba relatii cu toate distributiile de linux si sa promoveze IDEEA
de libertate a softului si nu o distribuitie anume. Bineinteles ca
Grupul poate fi partener pentru prezentari de Ubuntu, sau lansari de
versiuni noi de Mandriva sau Fedora, dar cred ca ar fi bine să fie
realizată conexiunea GSL - Freedom (GSL - Linux) si nu GSL - Ubuntu
sau GSL - Mandriva.

Sper ca mi-am exprimat suficient de bine ideea si astept parerea
voastra. Poate o mai cizelam putin si definim CLAR in ce masura Grupul
pentru Software Liber se va implica la nivel de distributie.

O zi buna,
Ciprian