[software-liber] Re: guidelines (?ro) pt afise de promovare

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Mai 29 15:40:29 EEST 2008

2008/5/29 robert datcu <robert.datcu la gmail.com>:

> o mica idee: fiecare idee/versiune de poster sa aiba acelasi header
> sau footer, ca element vizual de identificare al GSL
> aici poate intra link-ul, un motto si un logo. restul, functie de
> eveniment.  sa spunem ca header/footer -ul trebuie sa reprezinte cam
> 20% din poster.

Da, asa ceva. Cum am avut si pana acum dar mai consistent si standardizat.

Ar fi fain si un numar crescator cu nr de ordine al eventimentului in colt
pana
nu ar fi prea multe in acelasi timp si ar fi greu de distribuit numere fara
conflicte :)
Ar fi intrigant pt cei ce vad posterele 17 de ex in coltul posterului fara
nici o explicatie :)