[software-liber] Re: code of conduct

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Vin Mai 30 15:41:32 EEST 2008

În data de 30 mai 2008 15:19, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Poti sa ne iluminezi si de ce ar fi de preferat video.google.com?

Una dintre preferințe este dimensiunea mare a playerului și lipsa
brizbrizurilor care inundă iutubul. Plus că este tendința (cel puțin
așa mi se pare mie) de a păstra pe v.g.c chestii de specialitate,
nu pisici și căței ca pe iutub. Evident, sunt doar păreri obiective
în subiectivitatea mea.

> Preferinta mea se intreapta catre solutii "self-hosted" care permit libera
> folosire a oricarui format de fisiere, am intilnit oameni care prefera
> blip.tv pentru ca e mai prietenos cu formatul OGG Theora si inteleg care ar
> fi avantajele YouTube (are cea mai mare baza de utilizatori, deci
> materialele vor fi mai usor de descoperit).

Pentru chestii de gen filme aș prefera să aibă Google grijă de
bandă și uptime.

--
:wq