[software-liber] Re: code of conduct

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Mai 30 15:19:44 EEST 2008

Igor Stirbu wrote:
> În data de 30 mai 2008 13:49, butelie <buteliearagaz la gmail.com> a scris:
>
> Ideea cu canalul e bună dar nu cred că poți să faci
> cine știe ce popularitate pe iutub și nici n-ar fi scopul.
> Dacă tot ține de pus filme pe net, preferința mea ar fi
> video.google.com.

Poti sa ne iluminezi si de ce ar fi de preferat video.google.com?

Preferinta mea se intreapta catre solutii "self-hosted" care permit
libera folosire a oricarui format de fisiere, am intilnit oameni care
prefera blip.tv pentru ca e mai prietenos cu formatul OGG Theora si
inteleg care ar fi avantajele YouTube (are cea mai mare baza de
utilizatori, deci materialele vor fi mai usor de descoperit).