[software-liber] Re: code of conduct

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Vin Mai 30 15:06:41 EEST 2008

În data de 30 mai 2008 13:59, Rus-Rebreanu Alin-Florin
<NetBlock la gmail.com> a scris:

> Fireste daca faptul ca ai constiinta impacata ca esti in legalitate
> este un motiv, e bun si ala, dar nu cred ca e cel mai bun mod de
> promovare in randul elevilor/studentilor.

Trebuie să fim atenți și cu chestiile legale căci, de exemplu, prin
ceva lege despre crimele electronice, nmapul și unelte similare
devin ilegale și orice system linux ar intra în penumbră. Doar lasă
băieții la costum și bani să facă lobby pentru M$ & Co.

--
:wq