[software-liber] Re: code of conduct

Rus-Rebreanu Alin-Florin NetBlock la gmail.com
Vin Mai 30 13:59:11 EEST 2008

Refuz sa cred ca avantajul software-ului liber este pretul. Tocmai pe
asta m-as axa sa fac oamenii sa inteleaga ca sunt lucruri mai
importante in miscarea asta decat faptul ca e GRATIS.

Pe langa asta la noi in tara pretul nu valoreaza aproape nimic,
studentii au produse MS gratuit prin programul msdnaa sau asa ceva,
iar elevii le pirateaza. Lumea trebuie sa inteleaga libertatile care
ti le ofera si cat de important este in educatie.

Fireste daca faptul ca ai constiinta impacata ca esti in legalitate
este un motiv, e bun si ala, dar nu cred ca e cel mai bun mod de
promovare in randul elevilor/studentilor.