[software-liber] Re: code of conduct

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Mai 29 17:10:28 EEST 2008

În data de Jo, 29-05-2008 la 15:38 +0300, Jani Monoses a scris:
> Ghidul pt postere si acesta cand le avem finalizate ar trebui puse
> undeva, probabil pagini statice in wordpressul de pe softwareliber.org
>
> Pentru prezentari si evenimente sa avem un cod de conduita cat de cat
> acceptat de toti sa nu riscam crearea undei impresii negative:
>
> - fara MS bashing, referit la Gates ca nenea Bill si alte glume
> rasuflate, fara condescendenta la adresa utilizatorilor sau
> dezvoltatorilor Windows doar pt ca au alte preferinte decat noi
> - fara sponsori si bannere comerciale - sper ca se poate face doar cu
> [...]
Nu m-as grabi cu COC, canale youtube si alte restrictii.

Din experienta am observat ca chiar daca inainte unei prezentari ne-am
inteles sa folosim acelasi template... de multe ori nu a iesit asa. Si
cine prefera OO foloseste un template, cine foloseste latex alt
template... la fel si cu HTML.

Eu zic ca e ok sa avem sponsori dar ei sa fie trecuti la categoria
multumiri fara a pune bannere cu sex-shopuri pe site sau pe afise.

E ok ca posterele sa aiba acelasi format, dar nu cred ca este nevoie de
un ghid pentru asta. Pot vorbi cu Nicu pentru a realiza o baza de
postere iar restul posterelor sa fie pe acelasi format... nimic scris,
doar vizual :)

In rest m-as grabi sa facem prezentari in licee si in loc de COC m-as
grabi sa organizam o intalnire fata in fata pentru a schimba idei si a
vedeam fiecare ce si cum vrea sa se implice in grup.

Succes!
--
Adi Roiban