[software-liber] Re: Planet

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sm Mai 31 15:28:23 EEST 2008

2008/5/31 Stas Sushkov <cool2sv la gmail.com>:

> Adi, s-a gasit 2 bucata resurse de propus, bagat la planet:
> http://www.mandrivalinux.ro/

Pt planet nu ramanem ca si pe lista doar la aspectul de promovare?
Pe linkul mandriva (ca si pe planetubunut) am vazut release ann la kde,
opera
si pidgin , cred ca e prea mult zgomot.
Desi cu planet ideea  era tot timpul sa fie mai liber de postat orice, dar
daca
se aunge la duplicat continut in alte locrui si situri IT facem mai mult
zgomot
si scad sansele sa fie urmarit planetul pt valoarea lui in sine (ce posteaza
cei
care promoveaza activ foss)

Jani