code of conduct

butelie buteliearagaz la gmail.com
Vin Mai 30 13:48:25 EEST 2008

Niste sfaturi excelente , mai putin cele care tin de sponsori , pentru
ca daca se poate gasi o mica sponsorizare la o firma care nu are
legatura cu software-ul liber , nu cred ca este problema !
Trebuie totusi sa se faca diferenta dintre Linux si Microsoft , mai
exact sa se arate avantajul software-ului liber , adica sa se
specifice cat costa un sistem windows cu niste programe minime
instalate , si faptul ca Linux nu costa nimic !