[software-liber] Re: Noul server: baikonur.softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Noi 3 08:42:15 EET 2008

> Pe el sta apache configurat cu mod_proxy care va rezolva toate cererile http
> catre masinile virtuale din retea. Tot acolo mai sta mysql-ul.
> Nu e nevoie sa-si instaleze fiecare masina virtuala cate un mysql (am zis ca
> foloseste prea multe resurse pentru a-l clona la greu).
> Tot acolo mai sta si Postfix-u de care am scris mai sus. Postfix-ul va
> ramane si el unic, deci orice host-uri trebuiesc configurate, vor trebui
> puse doar pe main.

Nu stiu nimic de openvz de aceea ma intreb daca asta nu inseamna ca
trafic mare sau
greseala de admin pe unul din ele le afecteaza si pe celelalte?
Sau au si pe apache/mysql/postfix limite per masina virtuala?

Daca e 'racheta' serverul nu se poate face despartire completa ca si cu xen?

Jani