[software-liber] Re: Ajutor instalare imprimanta

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Noi 4 10:09:38 EET 2008

Pentru intrebari de acest gen veti primi raspunsuri mult mai prompte
in forumuri,
daca folositi Ubuntu sau Fedora.

http://forum.ubuntu.ro/
http://forum.fedoraproject.ro/

Pentru alte distributie Linux incercati pe listele sau forumurile lor specifice.

Jani