[software-liber] Re: Ajutor instalare imprimanta

csaba bocskai csabi98 la yahoo.com
Mar Noi 4 11:12:21 EET 2008

Am si eu niste probleme, cu imprimanta Xerox Workcentre 3119. O vede,
dar cand dau sa tiparesc ceva, huruie putin si se opreste fara sa
scoata vreo hartie. Am luat de la producator drive-re, le-am
dezarhivat dar nu stiu ce sa fac cu ele. Are un Install.sh pe care dau
click-uri degeaba ca nu se intampla nimic. Si mai am o problema: nu
stiu cum sa sarez un director in retea pentru citire si scriere. Si
cum vad calculatoarele din retea si cum intru in ce au sarat. Daca
rezolv aceste probleme nici nu mai am nevoie de Win la serviciu. Multa
sanatate la toata lumea !.

Sal!
Install.sh poti lansa din linia de comanda trecand pe root (su root) si scriind: sh "install.sh"
sau "./install.sh". Nu-mi amintesc exact dar asa ar trebui sa functioneze.

Alta varianta e sa cauti aici http://openprinting.org/printer_list.cgi .
Astia au niste fisiere .ppd care contin driverul (nu au sute de mega ca la cd-urile pt win).
dak gasesti ppd-ul pt modelul de imprimanta, scrii in browser: http://localhost:631/admin
Si dai Add Printer dupa care urmezi calea logica.
Sper sa te ajute cu ceva.