[software-liber] Re: Ajutor instalare imprimanta

ionel epure ionel.epure la gmail.com
Mie Noi 12 12:18:16 EET 2008

Dupa ce am scris aici, a aparut o actualizare pe care dupa ce am descarcat-o
si instalat-o nu mai merge nici reteaua nici internetul si Kiwi-ul meu
raspunde cu mare intarziere la orice actiune. Iertati-ma daca sunt paranoic,
dar exista posibilitatea ca altcineva (Microsoft) sa trimita pachete de
actualizare si sa-mi strice Linux-ul ?!?. Oricum la serviciu am toate
calculatoarele cumparate cu licenta de Win, dar poate ei nu stiu si-si vad
periclitata afacerea.

În data de 4 noiembrie 2008 11:12, csaba bocskai <csabi98 la yahoo.com> a
scris: