[software-liber] Re: Ajutor instalare imprimanta

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Noi 12 13:09:28 EET 2008

On Wed, Nov 12, 2008 at 12:18 PM, ionel epure <ionel.epure la gmail.com> wrote:
> Dupa ce am scris aici, a aparut o actualizare pe care dupa ce am descarcat-o
> si instalat-o nu mai merge nici reteaua nici internetul si Kiwi-ul meu
> raspunde cu mare intarziere la orice actiune. Iertati-ma daca sunt paranoic,
> dar exista posibilitatea ca altcineva (Microsoft) sa trimita pachete de
> actualizare si sa-mi strice Linux-ul ?!?. Oricum la serviciu am toate
> calculatoarele cumparate cu licenta de Win, dar poate ei nu stiu si-si vad
> periclitata afacerea.

Mesajele astea sunt pentru lista kiwi sau de discutii linux in
general, nu sunt pentru software-liber.
MS nu trimite pachete sa strice linuxul, probabil ati dat de un bug obisnuit.

Jani