[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Sâm Noi 22 14:44:22 EET 2008

Salut,

Tot o propunere. Am inteles din descrierea lui Stas ca noul server e "racheta".

Referitor la subiectul asta http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=4213&p=4

Nu stiu exact daca se poate oferi gazduire pentru pagini web ale
grupurilor locale.
Un domeniu este destul de ieftin cu gazduirea e problema. Ma gandesc ca daca
s-ar putea oferi asa ceva ar motiva si grupurile care au o pagina sa
organizeze una
alta sa nu ramana pagina goala, poate un pic de concurenta intre grupuri.

Nu neaparat cu cont ssh. Doar un wordpress/drupal gazduit pe care sa
il administreze fiecare in parte.
Ar putea Stas sa lamureasca problemele astea de administrare web.

Spor

--
Alin Rus