[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Noi 22 15:07:02 EET 2008

2008/11/22 Rus-Rebreanu Alin-Florin <netblock la gmail.com>:
> Salut,
>
> Tot o propunere. Am inteles din descrierea lui Stas ca noul server e "racheta".
>
> Referitor la subiectul asta http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=4213&p=4
>
> Nu stiu exact daca se poate oferi gazduire pentru pagini web ale
> grupurilor locale.
> Un domeniu este destul de ieftin cu gazduirea e problema. Ma gandesc ca daca
> s-ar putea oferi asa ceva ar motiva si grupurile care au o pagina sa
> organizeze una
> alta sa nu ramana pagina goala, poate un pic de concurenta intre grupuri.

Da, e buna ideea.
Probabil grupurile vor fiecare sa fie stapane pe serverul lor (chiar
daca virtual) si sa seteze si sa reseteze diverse
softuri. Pentru cele care nu vor asta am putea avea subdomenii pe
aceleasi softuri si design
de ex. orasX.lug.softwareliber.ro cu stiri specifice cu evenimentele
lor si link la grupul de discutii.

Am putea avea pt cjlug pe inceput, nu cred ca avem pagina propriu
zisa. Aici ar putea fi datele despre membri
locali foarte minimalist dar sa fie multa informatie.

Poate nici nu trebuie subdomenii doar lug.swliber.ro/oras sa fie mai
prietenos urlul, si toate linkate de pe pagina principala
cu harta tarii.

Ar ajuta la consistenta si usurinta pentru nou veniti, s-ar pierde
poate din identitate sau originalitate. Depinde ce punem inainte.

>>> http://www.videolan.org
>>> http://www.musicbrainz.org  și http://www.musicip.com