[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Sâm Noi 22 16:49:44 EET 2008

  Foarte bune toate propunerile ! Sa vedem cum se pot realiza, sunt
forte suficiente pentru dezvoltare si cum se pot coopta ajutoare ! Sigur
e nevoie !
  Cu timpul va trebui si o organizare a muncii, a sarcinilor, a
informatiilor .

  As vrea sa ma refer acum la punctul 3 (e slabicinea mea!) .

  In ce fel vedeti ODF-ul ? Folosirea documentelor respective doar in
aplicatiile office ? Doar ca X l-a creat si Y il poate citi(vizualiza)
corect . Aveti experiente cu cazuri cand DATELE  continute in DOCUMENT
trebuie preluate de catre Y in baza lui de date ?  Cum procedeaza ?  Se
practica metoda culegerii manuale inca sau se folosesc oarece prelucrari
automate ?
  Insist pe aceste lucruri fiindca aici este marele castig al
standardelor deschise - interoperabilitatea .  O folositi, puteti , va
rog, sa dati niste exemple ?

> [...]
> a firmelor
> care fac profit din FOSS si nu a comunitatii de voluntari cum suntem cei din
> GSL.
>
> Deci firmele care vand JBOSS, Ubuntu, Solaris, OpenOffice sa printeze bannere
> si sa faca marketing sau sa puna impreuna de un site dedicat. Pot
> aparea pe swliber
> cu ocazia organizarii si sponsorizarii unor evenimente de promovare
>
> Incercam sa nu facem din swliber de toate pentru toti ca risca sa nu
> fie destul de bun la nici un
> aspect din ele. Deci deocamdata promovare ideii de soft liber si a

  Jani, atitudinea asta mie nu mi se pare corecta ! Cred ca am mai spus-o !

  Cum vezi proiectul GSL peste un an, peste zece ? Te vezi mereu
strigand, ca-n piata:  hai la Linux, hai la  Firefox, hai  la ...  cea
mai buna marfa ... gratis ?

  Pana la urma nu pare nearticulata aceasta pozitie de a promova Ubuntu
Linux si a spune in acelasi timp despre Canonical ca e treaba lor sa se
promoveze ? E un exemplu la intamplare .

  Eu insist sa spun ca pacatul cel mai mare al atator alte initiative de
inchegare a comunitatii OSS de la noi, trecute in istorie, a fost tocmai
aceasta rupere de mediul business, de realitate pana la urma !

> comunitate, voluntariat, libertate
inseamna doar hobby, adolescenta, razvratire, hippie ? Eu sper sa
ramaneti/ramanem dincolo de asta, chiar daca poate peste 5 ani o sa fiti
angajati la M$ !

  Poate ati mai citit-o, aceasta frumoasa prezentare a lui Roberto:

http://roberto.ro/articole/comunitati-linux-totusi-ce-s-a-intamplat/#comment-901

  !

  Si as vrea sa demonstrati ca acest grup va fi altfel, ca a invatat din
trecut si ca este mereu dispus sa invete si sa se perfectioneze !

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Am inteles din descrierea lui Stas ca noul server e "racheta".

  Si eu la asta ma gandeam cand v-am propus gazduirea pe acest server a
acelui registru de documente publice . Astept in continuare reactii !

  Un weekend placut tuturor,

Ioan Fericel