[software-liber] Re: Propuneri pentru site-ul/comunitatea softwareliber.ro

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Sm Noi 22 18:12:42 EET 2008

În data de 22 noiembrie 2008 16:49, Ioan Fericel <mirabit la gmail.com> a
scris:

> [...]
>
>  As vrea sa ma refer acum la punctul 3 (e slabicinea mea!) .
>
>  In ce fel vedeti ODF-ul ? Folosirea documentelor respective doar in
> aplicatiile office ? Doar ca X l-a creat si Y il poate citi(vizualiza)
> corect . Aveti experiente cu cazuri cand DATELE  continute in DOCUMENT
> trebuie preluate de catre Y in baza lui de date ?  Cum procedeaza ?  Se
> practica metoda culegerii manuale inca sau se folosesc oarece prelucrari
> automate ?
>  Insist pe aceste lucruri fiindca aici este marele castig al
> standardelor deschise - interoperabilitatea .  O folositi, puteti , va

Lucrurile astea m-ar interesa pe mine să fie pe openoffice.org.ro . La
adresa asta deocamdată e un forum care va rămâne acolo, dar pe sait vreau să
fie informații, încă mă mai gândesc la varianta cea mai bună de aplicație
care să susțină saitul. Dacă vrei să contribui, ești binevenit cu idei și
opinii, numai să modificați subiectul dacă mai vorbim despre asta în
particular când răspundeți.

> românești
> tehnologii

> limitam doar
> din

> bannere

>   Jani, atitudinea asta mie nu mi se pare corecta ! Cred ca am mai spus-o !
>
>  Cum vezi proiectul GSL peste un an, peste zece ? Te vezi mereu
> strigand, ca-n piata:  hai la Linux, hai la  Firefox, hai  la ...  cea
> mai buna marfa ... gratis ?

Eu cred că proiectul ăsta (softwareliber.ro) ar trebui să susțină fiecare
comunitate care vrea să se dezvolte, nu să le promoveze pe toate. Cred că pe
saitul ăsta ar fi mai importante informațiile legate de cum se promovează
software-ul liber decât cele legate de de unde descarc asta și bannerele cu
programe.